Analýza a motivace kupního chování spotřebitelů do 30 let při nákupu českých potravin v Praze – Tereza Najmanová
Tereza Najmanová
Bakalářská práce
Analýza a motivace kupního chování spotřebitelů do 30 let při nákupu českých potravin v Praze
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje analýzou a motivací spotřebního chování, konkrétně spotřebitelů do 30 let při nákupu českých potravin v Praze. V teoretické části představuje psychologické procesy spotřebitelů, faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces a nakonec vysvětluje, jak probíhá samotný rozhodovací proces nákupu. Teoretickou část navíc doprovází předběžný průzkum z dostupných zdrojů a článků …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on analysis and motivation of purchase behavior, specifically of costumers under 30 years old in choosing Czech groceries in Prague. In theoretical part thesis represents psychological processes, factors affecting decisions in food purchasing and finally explaining how the decision process proceeds in purchase. The theoretical part completes preliminary analysis from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/l0bnfq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2014
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NAJMANOVÁ, Tereza. \textit{Analýza a motivace kupního chování spotřebitelů do 30 let při nákupu českých potravin v Praze}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/l0bnfq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Motivace k online nakupování potravin v České republice
Kristýna Lačná -
Analýza zákaznické cesty e-shopu s potravinami na českém trhu za použití BPMN 2.0
Esther Březinová -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková -
Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky
Šárka Hamplová -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Vliv značky e-shopu na kupní chování spotřebitele
Tereza Čábelová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
Vendula Karešová