Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti – Bc. Lucie Libovická
Bc. Lucie Libovická
Diplomová práce
Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti
Marketing campaign of the company setting/organisation including the efficiency metrics
Anotace:
V diplomové práci se zabývám tvorbou marketingové kampaně pro uvedení nového produktu na trh. Společnost Libovický s.r.o. identifikovala příležitost v prodeji vestavěných skříní přes e-shop a vyvinula produkt Flexible, který je možné tímto distribučním kanálem prodávat. Pro uvedení svého produktu na trh si přizvala na pomoc PR agenturu, aby měla jistotu v dobře zacílené a efektivní kampani. V teoretické …víceAbstract:
In the thesis I deal vith the creation of marketing campaigns for a new product on the market. The company Libovický Ltd. has identified anopportunity to sell built-in wardrobes via e-shop and developed a Flexible product that is available through this distribution channel to sell. For placing of its product on the market has been assisted by the PR agency to have confidence in well-targeted and effective …víceKlíčová slova
Libovický vestavěné skříně analýza segment trh zákazník potenciální zákazník tržby mediaplan rozpočet reklama kreativní nápad reklamní kampaň vzdálené prostředí blízké prostředí zacílení cena úspora demont strategie billboard média PR agentura vedení společnosti jednatel konkurence odběratelé montáž doprava hodnocení cíl marketingová podpora strategický plán marketingový plán náklady produkt služba výrobek built-in wardrobes analyze market customer potential customer sales media plans budget advertising creative ideas advertising campaign remote environment near environment target price savings strategy PR agency management manager competition customers installation transportation evaluation marketing support strategic plan marketing plan cost product service
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k6sek/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Petr Vaškovic
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Tereza Skučková -
Marketingová podpora trhu hybridních vozů
Martina Mráčková -
Marketingová podpora uvádění inovací na trh
Robin VODÁK -
Návrh, realizace a marketingová podpora aplikace z oblasti E-komerce
Luboš Kováč -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru stavebnictví
Filip Schroll -
Podpora prodeje sítě Zvěrokruh
Sára Martincová -
Podpora prodeje služeb konkrétního relaxačního studia
Zuzana Klimáčková -
GASTRONOMICKÉ AKCE – PODPORA PRODEJE VE VYBRANÉ FIRMĚ
Lucie Blažková