Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti – Bc. Lucie Libovická
Bc. Lucie Libovická
Master's thesis
Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti
Marketing campaign of the company setting/organisation including the efficiency metrics
Abstract:
V diplomové práci se zabývám tvorbou marketingové kampaně pro uvedení nového produktu na trh. Společnost Libovický s.r.o. identifikovala příležitost v prodeji vestavěných skříní přes e-shop a vyvinula produkt Flexible, který je možné tímto distribučním kanálem prodávat. Pro uvedení svého produktu na trh si přizvala na pomoc PR agenturu, aby měla jistotu v dobře zacílené a efektivní kampani. V teoretické …moreAbstract:
In the thesis I deal vith the creation of marketing campaigns for a new product on the market. The company Libovický Ltd. has identified anopportunity to sell built-in wardrobes via e-shop and developed a Flexible product that is available through this distribution channel to sell. For placing of its product on the market has been assisted by the PR agency to have confidence in well-targeted and effective …moreKeywords
Libovický vestavěné skříně analýza segment trh zákazník potenciální zákazník tržby mediaplan rozpočet reklama kreativní nápad reklamní kampaň vzdálené prostředí blízké prostředí zacílení cena úspora demont strategie billboard média PR agentura vedení společnosti jednatel konkurence odběratelé montáž doprava hodnocení cíl marketingová podpora strategický plán marketingový plán náklady produkt služba výrobek built-in wardrobes analyze market customer potential customer sales media plans budget advertising creative ideas advertising campaign remote environment near environment target price savings strategy PR agency management manager competition customers installation transportation evaluation marketing support strategic plan marketing plan cost product service
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k6sek/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Petr Vaškovic
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Tereza Skučková -
Marketingová podpora trhu hybridních vozů
Martina Mráčková -
Marketingová podpora uvádění inovací na trh
Robin VODÁK -
Návrh, realizace a marketingová podpora aplikace z oblasti E-komerce
Luboš Kováč -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru stavebnictví
Filip Schroll -
Podpora prodeje sítě Zvěrokruh
Sára Martincová -
Podpora prodeje služeb konkrétního relaxačního studia
Zuzana Klimáčková -
GASTRONOMICKÉ AKCE – PODPORA PRODEJE VE VYBRANÉ FIRMĚ
Lucie Blažková