Bc. Lucie Libovická

Master's thesis

Tvorba marketingové kampaně podniku/organizace včetně metrik efektivnosti

Marketing campaign of the company setting/organisation including the efficiency metrics
Abstract:
V diplomové práci se zabývám tvorbou marketingové kampaně pro uvedení nového produktu na trh. Společnost Libovický s.r.o. identifikovala příležitost v prodeji vestavěných skříní přes e-shop a vyvinula produkt Flexible, který je možné tímto distribučním kanálem prodávat. Pro uvedení svého produktu na trh si přizvala na pomoc PR agenturu, aby měla jistotu v dobře zacílené a efektivní kampani. V teoretické …more
Abstract:
In the thesis I deal vith the creation of marketing campaigns for a new product on the market. The company Libovický Ltd. has identified anopportunity to sell built-in wardrobes via e-shop and developed a Flexible product that is available through this distribution channel to sell. For placing of its product on the market has been assisted by the PR agency to have confidence in well-targeted and effective …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Petr Vaškovic
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance