Bc. Dagmar ZAVADILOVÁ

Bachelor's thesis

Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi

Special charakteristics of purchasing public related to natural skin care products
Abstract:
Práce je zaměřena na problematiku nákupního chování spotřebitele - diabetika v komoditě kosmetických produktů, určených pro péči o pokožku.Teoretická část práce se zabývá osobností spotřebitele, psychickými procesy, které ovlivňují spotřebnímu chování, typologií spotřebitele a procesem spotřebitelského rozhodování. Objasňuje kritéria segmentace trhu a charakterizuje nástroje marketingové komunikace …more
Abstract:
This graduation thesis is focused on the behaviour of a consumer diagnosed with diabetes mellitus in relation to use skin care products in order to dry skin care treatment. Theoretical part of article be concerned with personality of purchasing public, also describes their psychological aspect regarding to consumer behaviour, typology of customer and analyses the purchase decision process. Furthemore …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier: 13702

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2010
  • Supervisor: PhDr. Pavla Kotyzová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZAVADILOVÁ, Dagmar. Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 08. 2017

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe