Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi – Bc. Dagmar ZAVADILOVÁ
Bc. Dagmar ZAVADILOVÁ
Bachelor's thesis
Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi
Special charakteristics of purchasing public related to natural skin care products
Anotácia:
Práce je zaměřena na problematiku nákupního chování spotřebitele - diabetika v komoditě kosmetických produktů, určených pro péči o pokožku.Teoretická část práce se zabývá osobností spotřebitele, psychickými procesy, které ovlivňují spotřebnímu chování, typologií spotřebitele a procesem spotřebitelského rozhodování. Objasňuje kritéria segmentace trhu a charakterizuje nástroje marketingové komunikace …viacAbstract:
This graduation thesis is focused on the behaviour of a consumer diagnosed with diabetes mellitus in relation to use skin care products in order to dry skin care treatment. Theoretical part of article be concerned with personality of purchasing public, also describes their psychological aspect regarding to consumer behaviour, typology of customer and analyses the purchase decision process. Furthemore …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor:
13702
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAVADILOVÁ, Dagmar. Specifika spotřebitele kosmetických produktů na přírodní bázi. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 08. 2017
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Rozhodování generace Z na papírenském trhu
Lucie Kadlecová -
Analýza spotřebitelského rozhodování v e-commerce
Daniel Dvořák -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
Silvie Satrapová -
Spotřebitelské chování při nákupu na internetu
Petra Vrbasová -
Význam spotřebitelských zvyklostí v rozhodování spotřebitele
Jana Ruczova -
Vliv obalu a etikety na rozhodování spotřebitelů při nákupu produktů s obsahem hmyzího proteinu.
David Joura -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka