Bc. Adam Kocián

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingový mix společnosti Armatury KLAD, spol. s r.o. a na základě těchto poznatků vypracovat návrh na zlepšení daných části marketingového mixu. V práci je vyhotovená SWOT analýza, která popisuje silné a slabé stránky a také příležitosti a ohrožení pro společnost. Součástí práce je dotazníkové šetření, které je zaměřené na zjištění spokojenosti zákazníků …více
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to evaluate the marketing mix of the company Armatury KLAD, spol. s r.o. and on the basis of this knowledge to develop a proposal to improve the given parts of the marketing mix. The thesis deals with a SWOT analysis, which describes strengths and weaknesses as well as opportunities and threats for the company. Part of the thesis is a questionnaire survey, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/rmojv/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management