Bc. Adam Kocián

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of selected company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingový mix společnosti Armatury KLAD, spol. s r.o. a na základě těchto poznatků vypracovat návrh na zlepšení daných části marketingového mixu. V práci je vyhotovená SWOT analýza, která popisuje silné a slabé stránky a také příležitosti a ohrožení pro společnost. Součástí práce je dotazníkové šetření, které je zaměřené na zjištění spokojenosti zákazníků …more
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to evaluate the marketing mix of the company Armatury KLAD, spol. s r.o. and on the basis of this knowledge to develop a proposal to improve the given parts of the marketing mix. The thesis deals with a SWOT analysis, which describes strengths and weaknesses as well as opportunities and threats for the company. Part of the thesis is a questionnaire survey, which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management