Bc. Aleš Procházka
Diplomová práce
Limity politického marketingu
Limits of political marketing
Anotace:
Práce se zabývá otázkou politického marketingu, jeho možností a limitů, se speciálním důrazem na oblast bezpečnostních rizik ze všech úhlů pohledu. Propojení těchto dvou konceptů je poměrně nepopsanou oblastí, práce tedy představovala výzvu v teoretické i aplikační části. V teoretické části se práce důkladně zastavila jednak u teorie politického marketingu a jednak u otázky bezpečnostních hrozeb a …víceAbstract:
My dissertation inquires into political marketing, its possibilities and limits with specialization on safety risk from all points of view. Interconnection between those two are is not specified and this is the reason why I have taken it as theme of dissertation. In theoretical part of dissertation I thouroughly elaborated theory of political marketing and safety risks and threats. Theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o5opv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Veronika Miřátská -
Nástroje politického marketingu
Ivan Brhlík -
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
Šarlota DAŇHELOVÁ -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Nástroje politického marketingu v ČR
Petra Petrusová