Bc. Aleš Procházka
Master's thesis
Limity politického marketingu
Limits of political marketing
Abstract:
Práce se zabývá otázkou politického marketingu, jeho možností a limitů, se speciálním důrazem na oblast bezpečnostních rizik ze všech úhlů pohledu. Propojení těchto dvou konceptů je poměrně nepopsanou oblastí, práce tedy představovala výzvu v teoretické i aplikační části. V teoretické části se práce důkladně zastavila jednak u teorie politického marketingu a jednak u otázky bezpečnostních hrozeb a …moreAbstract:
My dissertation inquires into political marketing, its possibilities and limits with specialization on safety risk from all points of view. Interconnection between those two are is not specified and this is the reason why I have taken it as theme of dissertation. In theoretical part of dissertation I thouroughly elaborated theory of political marketing and safety risks and threats. Theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o5opv/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Veronika Miřátská -
Nástroje politického marketingu
Ivan Brhlík -
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
Šarlota DAŇHELOVÁ -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Nástroje politického marketingu v ČR
Petra Petrusová