Umělecké tlumočení hudby do znakového jazyka – Bc. Barbora Klímová
Bc. Barbora Klímová
Bakalářská práce
Umělecké tlumočení hudby do znakového jazyka
Translating music into a sign language
Anotace:
Bakalářská práce Umělecké tlumočení hudby do znakového jazyka se zabývá tématikou, úzce související s jedinci se sluchovým postižením, kulturou Neslyšících a uměleckým znakovým jazykem. Je rozdělena do tří kapitol. První kapitola okrajově popisuje počátky uměleckého tlumočení do znakového jazyka v České republice. Zmiňuje také samotný pojem "tlumočení hudby" a polemizuje nad jeho přesnou definicí. …víceAbstract:
Bachelor tesis Translating music into a sign language deals with the issues closely associated to people with hearing impairments, culture of the Deaf and artistic translation into a sign language. The tesis is divided into a three parts. First part describe the beginnigs of translating music into a sign language in Czech Reoublic. It also mention the term "translation of music" and its problematic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iyjow/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství výchovy ke zdraví pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání osob s kochleárním implantátem ze strany členů komunity Neslyšících
Ludmila Procházková -
Identita nedoslýchavých a jejich přijetí do komunity Neslyšících
Pavla Bognerová -
Prožitek jako prostředek seznámení se světem neslyšících
Lucie Schneiderová -
Podpora akademických dovedností sluchově postižených a neslyšících žáků v inkluzivním vzdělávání pomocí dvojjazyčných edukačních metodologických postupů: Případová studie - Inkluz ve speciálních školách v Akwa Inoně - Nigérie
Godwin Jude Uchenna Irokaba -
Design piktogramů upozorňujících na sluchové postižení
Robert Konečný -
Povědomí slyšících pedagogů základních škol pro sluchově postižené v České republice o kultuře Neslyšících
Tomáš Bogner -
Šikana sluchově postižených dětí ve školách pro sluchově postižené
Eva Kučerová -
Volnočasové aktivity neslyšících dětí na druhém stupni základní školy a střední školy pro sluchově postižené
Zuzana HEŘMANOVÁ