Sociální reklama a současná dospívající generace – Marcela Mráčková
Marcela Mráčková
Bachelor's thesis
Sociální reklama a současná dospívající generace
Social Advertising and Contemporary Teenage Generation
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem Sociální reklama a současná dospívající generace se v teoretické části zabývá vymezením termínů reklama, sociální reklama a zadavateli sociální reklamy. Dále pak historií a současností sociální reklamy a jejím posláním. Z psychologického hledis-ka práce přiblíží teorii vnímání reklamy dospívajícími. Ve druhé, praktické části se orientuje především na kvantitativní výzkum u …viacAbstract:
Bachelor´s work called Social advertisingand the current teenage generation deals with definition of advertising, social advertising in theoretical part. History and the present, then social advertising and its mission. Psychological aspects of work comes from a theory of advertising to adolescents. In the second, the practical part of the quantitative research fo-cused mainly on high school students …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mráčková, Marcela. Sociální reklama a současná dospívající generace. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Povědomí o neziskových organizacích u dospívající generace
Veronika Brožová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Odezva sociální reklamy organizace Člověk v tisni
Alexandra Bortnyaeva -
Sociální reklama jako informační nástroj o celospolečenských problémech
Zdeněk Kříž -
Analýza vybraných sociálních reklam organizace World Wildlife Fund
Petra Čížková -
Sociální reklama zaměřená na darování krve
Andrea Vrbecká -
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Klára Konečná