Být někým jiným: možnosti identifikace s fiktivními postavami počítačových her – Zdeněk RYCHTERA
Zdeněk RYCHTERA
Bachelor's thesis
Být někým jiným: možnosti identifikace s fiktivními postavami počítačových her
To Be Someone Else: Identification with Fictional Characters of Computer Games
Anotácia:
Předmětem této případové studie je tematická analýza způsobů, jakými hráči příběhových her s otevřeným světem koncipují svou hranou zkušenost a definují identifikaci s jimi ovládanými postavami. Teoretická část představuje stěžejní koncepty pro kvalitativní antropologické zkoumání hráčů a shrnuje badatelské průlomy ve zkoumání hráčských praktik ve vztahu k virtuálním světům. Výstupem výzkumné části …viacAbstract:
This case study presents a thematic analysis of the various ways in which videogame players understand and frame their gameplay experience and their identification with the controlled game character in story-focused open world videogames. The theoretical part presents concepts crucial for qualitative anthropological research of the players, as well as breakthroughs in research of players' customs in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jana Kadlecová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYCHTERA, Zdeněk. Být někým jiným: možnosti identifikace s fiktivními postavami počítačových her . Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Human Studies / Cultural Anthropology - Film Studies
Práce na příbuzné téma
-
Divadlo HRA - divadlo pro děti s dětmi
Tereza Lukášová -
Společné rysy iluze osobního společníka ve videohrách pro jednoho hráče: The Last Guardian a Uncharted 4: A Thief's End
Adéla Fulková -
Ukončení kariéry gamblingu z pohledu hráče
Jana VAŠKOVÁ -
Případová studie amatérské lokalizace počítačové hry Fallout
Martin ŠMÍRA -
Vývoj konstrukce prostoru v počítačových hrách: Případová studie žánru RPG
Roman Schneider -
Případová studie amatérské lokalizace počítačové hry Pillars of Eternity
Hynek HANZLÍK -
Umění nových médií v galerii. Případová studie zaměřená na Moravskou galerii v Brně od roku 1990 do současnosti
Kristýna Suchánková -
Hry v prostředí Unreal Engine
Anna Krajčírová
Názov
Vložil
Vložené
Práva