Daniel Hofman

Bachelor's thesis

Hodnocení testů dosažené jazykové úrovně angličtiny připravených učiteli na středních školách

Evaluating Teacher-made Language Tests for Assessing Upper Secondary Students English Proficiency
Abstract:
Tato práce se zabývá tím, jak učitelé na středních školách vytváří své testy zaměřující se na gramatiku a slovní zásobu. Teoretická část podrobně zkoumá testování těchto aspektů jazyka, principy, které by měly být na testy aplikovány a plánování a designování testu, navíc slouží jako základ pro praktickou část. Praktická část popisuje, jak učitelé vytvářejí své testy a analyzuje jejich metody srovnáváním …more
Abstract:
This thesis focuses on the creation process of teacher-made tests assessing upper-secondary students' English proficiency with a focus on grammar and vocabulary. The theoretical part researches the testing of these aspects of language, principles applied to tests, and planning and designing a test in detail to establish the foundation for the practical part. The practical part describes the way teachers …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Kateřina Keplová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hofman, Daniel. Hodnocení testů dosažené jazykové úrovně angličtiny připravených učiteli na středních školách. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická