Daniel Hofman

Bakalářská práce

Hodnocení testů dosažené jazykové úrovně angličtiny připravených učiteli na středních školách

Evaluating Teacher-made Language Tests for Assessing Upper Secondary Students English Proficiency
Abstract:
Tato práce se zabývá tím, jak učitelé na středních školách vytváří své testy zaměřující se na gramatiku a slovní zásobu. Teoretická část podrobně zkoumá testování těchto aspektů jazyka, principy, které by měly být na testy aplikovány a plánování a designování testu, navíc slouží jako základ pro praktickou část. Praktická část popisuje, jak učitelé vytvářejí své testy a analyzuje jejich metody srovnáváním …více
Abstract:
This thesis focuses on the creation process of teacher-made tests assessing upper-secondary students' English proficiency with a focus on grammar and vocabulary. The theoretical part researches the testing of these aspects of language, principles applied to tests, and planning and designing a test in detail to establish the foundation for the practical part. The practical part describes the way teachers …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Kateřina Keplová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hofman, Daniel. Hodnocení testů dosažené jazykové úrovně angličtiny připravených učiteli na středních školách. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická