Analýza chování studentů na trhu výměnných programů – Lucie Sobková
Lucie Sobková
Diplomová práce
Analýza chování studentů na trhu výměnných programů
A Student Behaviour Analysis in the Exchange Programs Market
Anotace:
Tématem diplomové práce je analýza chování studentů na trhu výměnných programů pro potřeby marketingové komunikace. Na jejím základě je navržen komunikační plán s cílem zvýšit zájem zahraničních studentů o studium na Ekonomické fakultě Vysoké školy báňské – Technické univerzitě v Ostravě. Trendy globální studentské mobility vytváří nové příležitosti, výzvy a rostoucí konkurenci ve vysokoškolském prostředí …víceAbstract:
Topic of the master thesis is a student behaviour analysis in the exchange program markets for purpose of marketing communication. On basis of it, a communication plan is designed to increase an interest of international students in studying at the Faculty of Economics, VSB-Technical university of Ostrava. The trends in global student mobility create new opportunities, challenges and an increasingly …víceKeywords
Ekonomická fakulta Oddělení zahraničních styků propagace studia spotřebitelské chování zahraniční mobilita Erasmus komunikační strategie komunikační plán Faculty of Economics International Office advertising of international program consumer behaviour student mobility communication strategy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79749
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
The language of advertising in international tourism
Denisa BARIŠOVÁ -
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
Mehmet Berk Özyürek -
Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů
Kateřina Bernatíková -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu s vínem
Ester Holatová -
Spotřebitelské chování zákazníka v kategorii Sluchátka u značky X
Daniel Karola -
Vliv Internetu na spotřební kulturu a chování
Mikhail Biriukov -
Mezigenerační vliv na spotřebitelské chování
Zuzana Tomečková