Klima školní třídy a tvořivost – Ing. Lenka PRIEKOPOVÁ
Ing. Lenka PRIEKOPOVÁ
Bakalářská práce
Klima školní třídy a tvořivost
Classroom atmospeher and creativity
Anotace:
Tato práce se zabývá tvořivostí žáků a vlivem klimatu třídy na tvořivost. V teoretické části jsou rozebrány základní pojmy týkající se tvořivosti a faktorů, které ji ovlivňují. Práce rozebírá i klima třídy jako prostředí stimulující kreativitu žáků. V praktické části je proveden výzkum zabývající se právě tím, zda má klima třídy vliv na tvořivost. Zabývám se otázkami zda jsou žáci střední školy tvořiví …víceAbstract:
This work deals with the creativity of students and the influence of classroom at-mosphere on the creativity. The theoretical part focuses on basic terms concern-ing the creativity and the factors which influence the creativity. The work analyses also classroom atmosphere as environment stimulating the creativity of students. The practical part brings research. The aim of the research is to find out …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2006
Identifikátor:
4229
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRIEKOPOVÁ, Lenka. Klima školní třídy a tvořivost. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 06. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institutPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Univerzitní institutBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi úrovní tvořivosti studentů, jejich školní úspěšností a jejich postavením ve školní třídě
Šárka Bartlová -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Učitel divadla v základním uměleckém vzdělávání
Jonáš Konývka