David Krbec

Bakalářská práce

Věrnostní programy na spotřebitelských trzích

Anotace:
Tématem bakalářské práce je jeden z marketingových nástrojů užívaných pro podporu prodeje – věrnostní zákaznické programy. Teoretická část práce tedy zasazuje věrnostní programy právě do kontextu marketingu a dále představuje jejich historii a vývoj. Pozornost je věnována také specifikům trhu – tedy segmentaci a cílovým zákaznickým skupinám, které jsou pro účinné nastavení věrnostního programu klíčové …více
Abstract:
The aim of this Bachelor’s thesis is to present one of the marketing tools used to promote sales ̶ the customer loyalty programmes. For this purpose, the theoretical part of the thesis puts the loyalty programmes into the context of marketing and presents their history and development. Attention is also paid to market specifics, i.e. segmentation and target customers’ groups which are the key elements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2014
Identifikátor: http://theses.cz/id/l109oo/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií