Návrh marketingových programů pro rozšíření členské základny KČT – Iveta Vaňurová
Iveta Vaňurová
Diplomová práce
Návrh marketingových programů pro rozšíření členské základny KČT
Marketing Programs Design for Expansion the Membership of Czech Tourist Club
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza postojů členů a nečlenů Klubu českých turistů k aktivitám, které provozuje, a návrh marketingových programů pro rozšíření členské základny Klubu českých turistů se zaměřením na cílovou skupinu 18 – 40 let. Metodou výzkumu je osobní a elektronické dotazování s využitím dvou dotazníků, jednoho pro členy a druhého pro nečleny Klubu českých turistů. Velikost vzorku …víceAbstract:
The aim of this master thesis is the analyze of Czech Tourist Club members and non-members attitudes to club‘s provided activities and proposal of marketing programs for expansion the membership of Czech Tourist Club that are focused on target group 18 – 40 years. Survey was realized by personal and electronic questioning using two questionnaires, one for members and one for non-members of Czech Tourist …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96964
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Jana Valdmannová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Klub českých turistů a jeho činnost v městě Bechyně
Anna Chaloupková -
Organizace, dramaturgie a financování filmových klubů v České republice po digitalizaci kin
Anna Jarošová -
Marketingový výzkum horských bud v Krkonoších
Michaela Pospíšilová -
Analýza marketingové komunikace města Plzně - návštěvník, turista
Martina RYMUSOVÁ -
Marketingová komunikace hlavního města Praha cílená na zahraniční turisty
Lucie Císařová -
Projekt zvýšení počtu turistů ve vybraném ubytovacím zařízení v mikroregionu Lašská brána Beskyd
Aneta Brožová -
Turistické svazy ve 20.století na příkladu brněnského oddílu
Regina Böhmová