Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku – Věra Smýkalová
Věra Smýkalová
Bakalářská práce
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
Purchase preferences in deciding on placing print advertising in periodicals
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na představení tiskové inzerce v periodickém tisku. Speciál-ně je zaměřena na periodický tisk v České republice s celostátním rozsahem určen pro věkovou kategorii 12 79 let s minimálním počtem vydání na 5x týdně. Práce zkoumá faktory, které ovlivňují zadavatele tištěné inzerce v rozhodování o jejím umístnění. V teoretické části je popsána inzerce, její formáty a vazba na …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the introduction of print advertising in periodicals. It is particularly focused on periodicals in the Czech Republic with a national scope oriented on the age group 12 79-year-old with minimal release to five times a week. The work exam-ines the factors which affect the print advertising customer in deciding where to place their advertisements. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMÝKALOVÁ, Věra. \textit{Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/l1x5bt/.
Jak správně citovat práci
Smýkalová, Věra. Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
Věra Smýkalová -
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
Věra Smýkalová -
Inzerce v mediích v období první republiky
Barbora Kartáková -
Analýza inzerce nabídky zaměstnání ve vybraném denním tisku
Barbora ŠABATOVÁ -
Reklamní inzerce v československém tisku v období první republiky
Martin Požárek -
Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení
Tereza Minářová -
Analýza nákupního chování a vnímání inzerce čtenáři Valašského deníku
Petra KOPECKÁ -
Vznik a vývoj inzerce v České republice
Nikola Poláková