Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR – Bc. Nikola Polláková
Bc. Nikola Polláková
Diplomová práce
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR
The conditions for the entry of foreign company on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce pojednává o podmínkách pro vstup zahraniční firmy na trh ČR. V práci se zaměřuji především na obecné a specifické znaky, které jsou pro firmu důležité při vstupu na zahraniční trh, neboť znalost prostředí a volba správné strategie je předpokladem úspěchu společnosti na mezinárodních trzích. Cílem diplomové práce je, zhodnotit efektivnost a úspěšnost švédské společnosti IKEA při vstupu …víceAbstract:
The thesis discusses the conditions for the entry of foreign firms on the Czech market. The work is focused primarily on general and specific features which are important for the company to enter the international market. Knowledge of the environment and choosing the correct strategy is a prerequisite for success in international markets. The aim of this thesis is to evaluate the effectiveness and …víceKlíčová slova
Analýza trhu exportní strategie globalizace globální marketing interkulturální marketing internacionalizace mezinárodní marketing mezinárodní trh vývozní marketing Market analysis export strategies globalization global marketing intercultural marketing internationalization international marketing international market export marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f2j7k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání odlišností interkulturálního marketingu na vybraných průmyslových trzích EU a východní Evropy
David Hrbek -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
International Direct Marketing of the selected company
Laura Hošek -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
International marketing communication
Dominika Kučerová