Tvorba marketingové strategie pro e-obchod se selektivní kosmetikou – Bc. Jan Martinec
Bc. Jan Martinec
Bakalářská práce
Tvorba marketingové strategie pro e-obchod se selektivní kosmetikou
Selective cosmetics e-shop marketing strategy creation
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je tvorba marketingové strategie e obchodu se selektivní kosmetikou. Cílem bakalářské práce je vytvořit marketingovou strategii podle konceptu strategie modrého oceánu a zvýšit tržní podíl stagnujícího internetového obchodu. Důraz je kladen na snahu vyhnout se cenové konkurenci na trhu. Teoretická část se zabývá prostředím internetových obchodů, marketingovým mixem a principy …víceAbstract:
The topic of the work is a creation of a marketing strategy for an e-shop with selective cosmetics. The aim is to create a marketing strategy from the Blue Ocean Strategy framework and increase the market share of a stagnating e-shop. The stress is put on the effort to avoid price competition on the market. The theoretical part focuses on e-shops, marketing mix and principles that formulate the Blue …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a4n3p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radek Voňavka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Inovace receptur masných výrobků s ohledem na nutriční hodnotu
Markéta Janík Piechowiczová -
Inovace vybraných procesů v hotelu Louis Leger v Praze
Katarína Knociková -
Prvky strategického konceptu "Blue Ocean Strategy" v českém podnikání
Yana Bilun -
European Green Deal and Blue Economy – An Opportunity or a Threat?
Michaela Júdová -
Strategie modrého oceánu
Martina KALČÍKOVÁ -
Strategie modrého oceánu
Anna Koshil -
Strategie modrého oceánu v praxi českých firem
Daniel Mucha -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová