Ing. Martin Mráz
Diplomová práce
Vstup podniku na zahraniční trh
Foreign Market Entry
Abstract:
The goal of the submitted thesis “Foreign Market Entry” is to analyze the market entry of company called SGI into the Russian market and to suggest recommendations for strategic management. The theoretical section provides knowledge of international management and further is discussed theme of multinational corporations entering foreign markets focusing on entry modes and entry strategies. These findings …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Vstup podniku na zahraniční trh“ je analýza vstupu podniku SGI na ruský trh a návrh odporúčaní pre strategický management. V teoretickej časti sú uvedené základné poznatky týkajúce sa medzinárodného managementu, a ďalej je rozoberaná tematika nadnárodných spoločností vstupujúcich na zahraničné trhy so zameraním na formu a stratégiu vstupu. V praktickej časti diplomovej práce …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xciya/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Stratégia vstupu výrobcu automobilov na nový zahraničný trh
Diana Borgesová -
Franchising ako stratégia vstupu na trh
Lujza Oriňáková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič