Digitální technologie jako prostředek rozvoje kognitivních funkcí u dětí s kombinovaným postižením – Bc. Zuzana PLEVOVÁ
Bc. Zuzana PLEVOVÁ
Master's thesis
Digitální technologie jako prostředek rozvoje kognitivních funkcí u dětí s kombinovaným postižením
Digital technologies as a means of cognitive development in children with combined disabilities
Abstract:
Cílem práce je posouzení využitelnosti digitálních technologií při rozvoji kognitivních funkcí u dětí s kombinovaným postižením v přípravném stupni při vybrané základní škole speciální. Práce bude řešit výzkumnou otázku, jakým způsobem podporují digitální technologie rozvoj kognice u vzorku vybraných předškoláků. Teoretická část bude věnována zejména popisu možností edukace a analýze postupů při rozvoji …moreAbstract:
The aim of the thesis is to assess the usability of digital technologies in the development of cognitive functions in children with combined disabilities in the preparatory stage at a selected special elementary school. The work will address the research question of how digital technologies support the development of cognition in a sample of selected preschoolers. The theoretical part will be devoted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Helena Vomáčková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PLEVOVÁ, Zuzana. \textit{Digitální technologie jako prostředek rozvoje kognitivních funkcí u dětí s kombinovaným postižením}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/l2g9yp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PLEVOVÁ, Zuzana. Digitální technologie jako prostředek rozvoje kognitivních funkcí u dětí s kombinovaným postižením. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Theses on a related topic
-
Digitální technologie jako prostředek rozvoje kognitivních funkcí u dětí s kombinovaným postižením
Zuzana PLEVOVÁ -
Digitální technologie jako pomocník při studiu žáků s postižením
Michal LOHR -
Možnosti vzdělávání dítěte s tělesným postižením v rámci předškolního vzdělávání v Soběslavi
Radka VILÍMKOVÁ -
Předškolní vzdělávání u dítěte se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí - klima třídy
Eliška VALOVÁ -
Předškolní vzdělávání dětí s lehkým mentálním postižením
Eva Vanická -
Nevidět překážky, vidět cíl. Zrakové postižení v kontextu předškolního a školního vzdělávání.
Zuzana Zlámalová -
Samostatný pohyb a prostorová orientace dětí se zrakovým postižením v předškolním vzdělávání
Tereza JANDEJSKOVÁ -
Předškolní vzdělávání dítěte se syndromem fragilního X chromozomu
Petra Hromádková