Bc. Matěj Pek

Bachelor's thesis

Evaluace marketingové strategie vybrané organizace

Evaluation of the marketing strategy of the chosen organization
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá důkladnou evaluací marketingové strategie vybrané společnosti, Jako zkoumaná společnost byla vybrána Kolkovna Restaurants. Cílem této práce je zhodnotit současný stav marketingové strategie a na základě dotazníku navrhnout určitá zlepšení, která ji budou ku prospěchu. Tato práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část je zaměřena na představení základních konceptů …more
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on a thorough evaluation of the marketing strategy of a selected company. Kolkovna Restaurants has been chosen as the subject of investigation. The aim of this thesis is to assess the current state of the marketing strategy and propose specific improvements, which will benefit the company. The thesis is divided into three parts. The first part, the theoretical section …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2023
  • Supervisor: Ing. Martin Kocourek
  • Reader: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing