Marek Jansa
Master's thesis
Využití Google Analytics v e-shopu
The Use of Google Analytics in an E-shop
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na detailní popis nástroje webové analytiky Google Analytics a jeho využití při zvyšování návštěvnosti a konkurenceschopnosti e-shopu společnosti Dobrá vína s.r.o. Cílem práce je navrhnout taková opatření, která zvýší míru prodeje nabízených produktů. Opatření byla navržena pomocí průniku podrobné analýzy obsahu webu, technické analýzy webu a analýzy dat změřených pomocí …moreAbstract:
This thesis is focused on detailed description of the Web analytics tool Google Analytics and its use in improving attendance and competitiveness of Dobra vína company's e-shop. The aim is to propose measures that will increase sales of offered products. The measures were designed combining the analysis of web content, technical analysis of the web and the data obtained using Google Analytics. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 2. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33462
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2012
- Supervisor: Zdeněk Molnár
- Reader: Libor Gála
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33462
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu
Pavel Sedláček -
Analýza návštěvnosti internetových stránek a návrh podpory návštěvnosti
Lukáš SITTA -
Využití internetové reklamy (PPC) ke zvýšení prodeje internetového obchodu
Marek Šašek -
Internetové obchodování v České republice
Denisa Hanušová -
Elektronický marketing a analýza návštevnosti webových stránok
Lenka Kmeťová -
Využití Business Intelligence při analýze návštěvnosti internetového obchodu
Jakub Erlebach -
Využití PPC kampaně pro zvýšení obratu internetového obchodu
Matěj Beneš -
The State and Development of E-Commerce in the Arab Countries
Hadeer Al Masoodi