Ondřej Krnáč

Bakalářská práce

Vliv brand image na rozhodnutí o nákupu oblečení

Influence of brand image on purchase decision in the clothing sector
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou brand image v sektoru oblečení a jeho vlivu na koupi u koncového zákazníka v obchodě. Cílem práce je zjistit, co v očích zákazníků brand image nejvíce tvoří a jaký vliv má na rozhodnutí o nákupu. V teoretické části budou přiblíženy pojmy brand image, brand identity a brand personality, bude vytvořen seznam částí brand image a budou popsány různé metody jeho měření …více
Abstract:
This thesis is focused on brand image in the clothing sector and its influence on purchase decision. Goals of this thesis are to find out, what parts of brand image have the biggest influence on building it and how big of an influence they have on purchase decision. Brand image, personality and identity will be defined in the theoretical part of this thesis. There will be a list of parts of brand image …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Mikuláš Brukner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86493