Analýza PR strategie konkrétního podniku ve vybraném médiu – Bc. Monika Dušáková
Bc. Monika Dušáková
Bakalářská práce
Analýza PR strategie konkrétního podniku ve vybraném médiu
Analysis of PR strategie(s) of specific enterprise published in selected medium
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na rozbor a hodnocení PR strategie pro stavebnici ROTO od firmy EFKO-karton s.r.o. V první, teoreticko-metodologické části, jsou informace o základních pojmech, které se v PR běžně používají a jejich objasnění. Další část, aplikační, pak obsahuje představení firmy EFKO-karton, s. r. o., popisuje její historii, portfolio produktů firmy a blíže pak samotný předmět výzkumu …víceAbstract:
This thesis focuses on analysis and evaluation of PR strategy applied to a kit ROTO made by company EKKO-karton s.r.o. First, in section theory and methodology, information about terminology commonly used in PR strategy is provided and clarified. The next section, application, introduces company EFKO-karton s.r.o. including their history and product portfolio and the kit ROTO. After that there is a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/a4oms/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jan Vaněk
- Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur