Evelina Lošanová

Bachelor's thesis

Reklama firmy Nestlé Česko s.r.o.

Advertising by Nestlé Česko, s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou firmy Nestlé. Cílem bylo zjistit, která reklama Nestlé v rámci divizí confectionery a grocery byla nejúspěšnější, a na základě těchto zjištění formulovat doporučení pro zvýšení efektivity reklamy této firmy. Práce je rozdělena na tři části. První část je zaměřena na teoretické vnímání reklamy a vymezení základních pojmů souvisejících s reklamou na základě české …more
Abstract:
This Bachelor thesis deals with advertising by Nestlé. The aim was to find out which Nestlé advertisement within the confectionery and grocery divisions was the most successful and, on the basis of these findings, to formulate recommendations for improving the effectiveness of Nestlé’s advertising. The thesis is divided into three parts. The first part focuses on the theoretical perception of advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2021
  • Supervisor: Jitka Volfová
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82948