Reklama firmy Nestlé Česko s.r.o. – Evelina Lošanová
Evelina Lošanová
Bakalářská práce
Reklama firmy Nestlé Česko s.r.o.
Advertising by Nestlé Česko, s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou firmy Nestlé. Cílem bylo zjistit, která reklama Nestlé v rámci divizí confectionery a grocery byla nejúspěšnější, a na základě těchto zjištění formulovat doporučení pro zvýšení efektivity reklamy této firmy. Práce je rozdělena na tři části. První část je zaměřena na teoretické vnímání reklamy a vymezení základních pojmů souvisejících s reklamou na základě české …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with advertising by Nestlé. The aim was to find out which Nestlé advertisement within the confectionery and grocery divisions was the most successful and, on the basis of these findings, to formulate recommendations for improving the effectiveness of Nestlé’s advertising. The thesis is divided into three parts. The first part focuses on the theoretical perception of advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82948
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82948
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
EU support to crop production and its perception by Czech farmers
Aleš Kotrbatý -
Vowel Length as a Cue to the Perception of Word-final Voicing by Czech Learners of English
Jan FUSÍK -
Schwa, its Perception and Implementation by Czech Speakers of English
Daniel KOPITZ -
Perception of Stress in English Noun-noun Compounds by Czech Learners
Hana TLOLKOVÁ -
L’écriture inclusive dans la langue française et sa perception par les apprenants tchèques
Nikol Halamásková -
Entry point consumers a jejich vnímání marketingu společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o.
Vít Hrubeš -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
Zuzana Štěpánková