Tereza Čubáková

Bachelor's thesis

Ethnic Minorities in Higher Education in theUSA

Ethnic Minorities in Higher Education in theUSA
Abstract:
The aim of this thesis is to provide basic information about ethnic minorities in higher education, particularly about African Americans and Hispanics, and cover their present situation. On the basis of available informatin I describe African Americans in the process of higher education and their gradual fight for equity in this sector. Thanks to inflamed riots and African American efforts in the Civil …more
Abstract:
Cílem práce je podat základní informace o vzdělávání etnických menšin na amerických vysokých školách, konkrétně Afroameričanů a Latinoameričanů, a zmapovat jejich současnou situaci. Na základě dostupných informací popisuji Afroameričany v průběhu historie vysokého školství a jejich postupný boj za rovnoprávnost v této oblasti. Díky vyvolaným nepokojům a období boje za občanské svobody v padesátých …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2010
  • Supervisor: Jiří Flajšar
  • Reader: Ema Jelínková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2010 dostupné: světu
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses l3fqns l3fqns/2
13/5/2010
Folders
Files
Nejezchleba, O.
18/6/2010
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.