Bc. Tereza KNOTOVÁ

Diplomová práce

Marketing maloobchodu vybrané firmy

Retail marketing of a chosen company
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza nástrojů rozšířeného marketingového mixu v maloobchodní prodejně. V první části práce je provedena literární rešerše, jež představuje jednotlivé nástroje marketingového mixu a nimi spojené vybrané zásady jejich vhodného využívání. Hlavní částí práce je analýza praktického uplatňování těchto nástrojů, provedená pozorováním v prodejně Tesco Hypermarket Rakovník, přičemž …více
Abstract:
The subject of this thesis is to analyse tools of extended marketing mix in a retail store. First part of the thesis is focused on literature overview, which presents various tools of marketing mix and selected principles of their appropriate use. Main part of this thesis presents practical application of these tools, as performed by observing. Tesco Hypermarket Rakovník store, while most of the attention …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KNOTOVÁ, Tereza. Marketing maloobchodu vybrané firmy. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/