Bc. Tereza KNOTOVÁ
Master's thesis
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Retail marketing of a chosen company
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza nástrojů rozšířeného marketingového mixu v maloobchodní prodejně. V první části práce je provedena literární rešerše, jež představuje jednotlivé nástroje marketingového mixu a nimi spojené vybrané zásady jejich vhodného využívání. Hlavní částí práce je analýza praktického uplatňování těchto nástrojů, provedená pozorováním v prodejně Tesco Hypermarket Rakovník, přičemž …moreAbstract:
The subject of this thesis is to analyse tools of extended marketing mix in a retail store. First part of the thesis is focused on literature overview, which presents various tools of marketing mix and selected principles of their appropriate use. Main part of this thesis presents practical application of these tools, as performed by observing. Tesco Hypermarket Rakovník store, while most of the attention …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KNOTOVÁ, Tereza. Marketing maloobchodu vybrané firmy. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikace v místě prodeje v automobilovém průmyslu
Ondřej Smetana -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Emoční inteligence jako předpoklad úspěšné komunikace v pomáhajících profesích: Efektivní komunikace při zajišťování dostatku míst v mateřských školách
Radka HUDEČKOVÁ -
Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace v konkrétních maloobchodních jednotkách
Michaela SLADKÁ -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Integrovaná marketingová komunikace v místě prodeje (možnosti a výzvy)
Lucie Havránková -
Užití efektivní komunikace v mateřské škole typu montessori a v církevní mateřské škole
Martina HOMOLOVÁ -
Komunikace v místě prodeje na vybraném trhu
Barbora Žáková