Bc. Tereza KNOTOVÁ

Master's thesis

Marketing maloobchodu vybrané firmy

Retail marketing of a chosen company
Abstract:
Předmětem diplomové práce je analýza nástrojů rozšířeného marketingového mixu v maloobchodní prodejně. V první části práce je provedena literární rešerše, jež představuje jednotlivé nástroje marketingového mixu a nimi spojené vybrané zásady jejich vhodného využívání. Hlavní částí práce je analýza praktického uplatňování těchto nástrojů, provedená pozorováním v prodejně Tesco Hypermarket Rakovník, přičemž …more
Abstract:
The subject of this thesis is to analyse tools of extended marketing mix in a retail store. First part of the thesis is focused on literature overview, which presents various tools of marketing mix and selected principles of their appropriate use. Main part of this thesis presents practical application of these tools, as performed by observing. Tesco Hypermarket Rakovník store, while most of the attention …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KNOTOVÁ, Tereza. Marketing maloobchodu vybrané firmy. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/