Michaela KÖRSCHNEROVÁ

Bachelor's thesis

Role učitele a žáka ve výuce anglického jazyka na základní škole s prvky Montessori

The role of a teacher and a pupil in the English lesson at schools inspired by Montessori principles
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na vztahy učitelů a žáků 3. tříd ve výuce anglického jazyka na tradičních základních školách a Montessori školách nebo školách inspirovaných Montessori prvky. Cílem práce je zjistit, jak se tento typ vztahu v těchto školách liší, popř. jakým způsobem je v nich koncipována samotná výuka. Jako metodu jsem zvolila observaci ve čtyřech státních základních školách a ve čtyřech …more
Abstract:
This bachelor's thesis is focusing on the relationships between teachers and 3rd grade students in the English language lessons in the traditional state primary schools and Montessori primary schools, optionally in the schools, which are inspired by Montessori principles. The aim of the work is to find out, how this type of relationship differs in these schools, or how the lessons are organized. My …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 11. 2019
  • Supervisor: Mgr. Jana Pavlíková, Ph.D., M.A.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KÖRSCHNEROVÁ, Michaela. Role učitele a žáka ve výuce anglického jazyka na základní škole s prvky Montessori. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta