Specifika komunikace B2B s příkladem vybrané IT společnosti. – Barbora Prudká
Barbora Prudká
Diplomová práce
Specifika komunikace B2B s příkladem vybrané IT společnosti.
Specifics of B2B communiactions with an example of a chosen IT company
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vymezit specifika B2B komunikace, na konkrétním příkladu IT společnosti Profinit provést analýzu používaných komunikačních nástrojů a zhodnotit vhodnost volby těchto nástrojů vzhledem k cílové skupině komunikace. Práce je strukturována do celkem pěti kapitol. Cílem teoretické části je vymezit hlavní pojmy a charakterizovat jednotlivé fáze přípravy, realizace a zhodnocení …víceAbstract:
To define the specifics of B2B communications, to make an analysis of communications instruments of an IT company Profinit and to evaluate propriety of the chosen communication mix owing to its target groups is the main goal of this thesis. The thesis is structured to five chapters. The main definitions and individual phases of preparation, application and evaluation of commercial communications are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8922
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Iva Pavlousková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8922
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komerční komunikační chování firmy DAF Truck CZ v době krize se zaměřením na přímý marketig
Oldřich Sadílek -
Marketingové a komerční komunikace divadla Komedie
Pavlína Stoklasová -
Assessment of the Factors Affecting the Asset Securitization Business of Commercial Banks
Gaoge Jin -
Komerční komunikace aplikací pro IPhone/ipad
Iva Zitková -
Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha
Kateřina Mikšovská -
Leták jako účinný nástroj komerční komunikace
Daniela Bienková -
Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva
Anna Paulišová -
Krizová komunikace v průmyslu komerční bezpečnosti
Lenka Vydrová