Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu – Thi Nga Vo
Thi Nga Vo
Doctoral thesis
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Customer attitude and customer satisfaction towards luxury hotels in Vietnam
Abstract:
On account of customer attitude (CA) and customer satisfaction (CS) through service quality, it is always one step ahead of customers, yet they get faster and more accurate with practice over the Internet. It is essential to believe that customers' expectation and experience are all about being excited about something. Seeing inspiring technology applications and pricing strategies helps a more social …moreAbstract:
Postoj zákazníků a jejich spokojenost ovlivňuje především kvalita konzumované služby, která vždy předchází zájmu zákazníků, který lze rychleji a přesněji zjistit s využitím Internetu. Je nezbytné věřit, že očekávání a zkušenosti zákazníků jsou naplněny nadšeným očekáváním. Prohlížením inspirativních technologických aplikací a cenových strategií více napomáhá sociální akceptaci v postoji zákazníků a …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2019
Thesis defence
- Date of defence: 13. 2. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VO, Thi Nga. \textit{Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/l40nt0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vo, Thi Nga. Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu. Zlín, 2019. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Management and Economics
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků s vozy značky KIA
Monika Kalátová -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Postoj zákazníků k elektromobilitě v ČR
Vajner Vajner -
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Klára Šlingrová -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Postoj českého zákazníka k elektromobilitě v automobilovém průmyslu
Michaela Pfeifferová -
Postoj spotřebitelů k novým technologiím v maloobchodě
Martin HOLAN