Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu – Thi Nga Vo
Thi Nga Vo
Disertační práce
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Customer attitude and customer satisfaction towards luxury hotels in Vietnam
Abstract:
On account of customer attitude (CA) and customer satisfaction (CS) through service quality, it is always one step ahead of customers, yet they get faster and more accurate with practice over the Internet. It is essential to believe that customers' expectation and experience are all about being excited about something. Seeing inspiring technology applications and pricing strategies helps a more social …víceAbstract:
Postoj zákazníků a jejich spokojenost ovlivňuje především kvalita konzumované služby, která vždy předchází zájmu zákazníků, který lze rychleji a přesněji zjistit s využitím Internetu. Je nezbytné věřit, že očekávání a zkušenosti zákazníků jsou naplněny nadšeným očekáváním. Prohlížením inspirativních technologických aplikací a cenových strategií více napomáhá sociální akceptaci v postoji zákazníků a …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2020
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vo, Thi Nga. Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu. Zlín, 2019. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s vozy značky KIA
Monika Kalátová -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Postoj zákazníků k elektromobilitě v ČR
Vajner Vajner -
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Klára Šlingrová -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Postoj českého zákazníka k elektromobilitě v automobilovém průmyslu
Michaela Pfeifferová -
Postoj spotřebitelů k novým technologiím v maloobchodě
Martin HOLAN