Expanze malé rodinné firmy: Porovnání expanze na domácí a zahraniční trh – Bc. Filip Novák
Bc. Filip Novák
Master's thesis
Expanze malé rodinné firmy: Porovnání expanze na domácí a zahraniční trh
Expansion of a Small Family Business: Comparing Expansion in Domestic and Foreign Markets
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá expanzí malé rodinné firmy Kamenictví JATVAR, specializující se na zpracování přírodního kamene, na domácím a zahraničním trhu. Cílem práce je analyzovat možnosti růstu tohoto podniku a navrhnout strategie pro její úspěch v současném tržním prostředí. Metodika zahrnuje literární rešerše, komparativní a finanční analýzu a strategické plánování. Práce poskytuje detailní pohled …viacAbstract:
The diploma thesis explores the expansion of a small family business, Kamenictví JATVAR, specializing in natural stone processing, in both domestic and international markets. The objective is to analyze growth opportunities for this enterprise and propose strategies for its success in the current market environment. The methodology includes literary research, comparative and financial analysis and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Ing. Vojtěch Tamáš, Ph.D.
- Oponent: Petr Zimčík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Assiyat Abdulkerimova -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK