Komparace cestovních kanceláří z hlediska firemní kultury a vztahu ke klientele – Bc. Eliška Dudová
Bc. Eliška Dudová
Bakalářská práce
Komparace cestovních kanceláří z hlediska firemní kultury a vztahu ke klientele
Anotace:
Bakalářská práce srovnává cestovní kanceláře Čedok, Exim Tours a Firo Tour. Základním měřítkem je výše úrovně firemní kultury jednotlivých kanceláří. Cestovní ruch je v České republice aktuální téma, neboť mnoho cestovních kanceláří zaniká a mnoho zase vzniká. Proč se tak děje, se snažím zjistit měřením v aplikační části. Zda má firemní kultura vliv na prosperitu cestovní kanceláře.Abstract:
The Bechelor thesis compares travel agencies Čedok, Exim Tours, and Firo Tour. The level of company culture of the particular agencies is the fundmental measure. In the Czech Republic there is tourism very current issue many travel agencies go bankrupt and on the other side many travel agencies set up their businesses. I am trying to find out why is it so through the measurement in the application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/rxuut/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Lenka Hrušková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jiří Bureš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUDOVÁ, Eliška. \textit{Komparace cestovních kanceláří z hlediska firemní kultury a vztahu ke klientele}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/l47dul/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán na založení cestovní kanceláře AWESOME travel
David Branžovský -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Analýza služeb cestovní kanceláře Travel & Bussiness Centre s.r.o. se zaměřením na svatební zájezdy v zahraničí
Erik Jahnický -
Analýza a návrh marketingové strategie cestovní kanceláře Melissa Travel, s.r.o.
Kamila Dalecká -
Rozvoj obchodních aktivit cestovní kanceláře PUX TRAVEL
Pavel Bureš -
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Canaria travel
Karolína Kristová -
Komunikace a propagace cestovní kanceláře ITS Billa Travel na Facebooku
Magdalena Vencová -
Projekt internetového prodeje zájezdů cestovní kanceláře TRAVEL 2002
Ilona Novozámská