Bc. Marcela Dabergerová

Diplomová práce

Analýza přístupů k evaluaci v aplikačních pracích studentů Učitelství pro mateřské školy

Analysis of Evaluation Strategies in Application Type of Student´s Bachelor Theses in Preschool Teacher Training Study Programme
Anotace:
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Zabývá se přístupem studentů k evaluaci v bakalářských pracích aplikačního typu. Teoretická část pojednává o profesní přípravě budoucích učitelů, včetně reflektivních strategií. Empirická část popisuje metodologii a postup kvantitativně orientovaného výzkumu. Cílem práce bylo zjistit, jak studenti bakalářského studijního programu Učitelství pro mateřské …více
Abstract:
The master thesis has a theoretical-empirical character. It focuses on the approach of students to the evaluation in bachelor´s theses of application type. The theoretical part describes the professional training of future teachers, including reflective strategies. The empirical part then describes the methodology and procedure of quantitatively oriented research. The aim of the thesis was to find …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dabergerová, Marcela. Analýza přístupů k evaluaci v aplikačních pracích studentů Učitelství pro mateřské školy. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe