Recepce reklamních sdělení a efekt třetí osoby – Bc. Radim Kameník
Bc. Radim Kameník
Bakalářská práce
Recepce reklamních sdělení a efekt třetí osoby
Reception of Advertisement Messages and The Third-Person Effect
Anotace:
V roce 1983 představil W. P. Davison hypotézu akcentující přesvědčení jedinců o tom, že jsou méně ovlivněni masovou komunikací než druzí. Konsekvencí této vnímané diskrepance mohou být nejrůznější behaviorální reakce příjemců této komunikace. Masová komunikace může tímto způsobem ovlivnit postoje či chování svých příjemců skrze jejich projekci a percepci toho, jak na tyto sdělení reagují druzí. Tento …víceAbstract:
In 1983, W. P. Davison proposed a hypothesis which emphasizes convinction that one is less influenced by mass communication than others. A consequence of this perceived discrepancy could cause various behavioral reactions of this communication’s recipients. In this way, the mass communication may influence attitudes and behavior of its recipients through their projection and perception of how others …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/anzo2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Csaba Szaló, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Native advertising – keď sa reklama začne skrývať
Peter Hrnčiar -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
Anastasiya Morozova -
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
František Vondrák -
Etika a reklama
Gabriela Budilová