Bc. Radim Kameník

Bakalářská práce

Recepce reklamních sdělení a efekt třetí osoby

Reception of Advertisement Messages and The Third-Person Effect
Anotace:
V roce 1983 představil W. P. Davison hypotézu akcentující přesvědčení jedinců o tom, že jsou méně ovlivněni masovou komunikací než druzí. Konsekvencí této vnímané diskrepance mohou být nejrůznější behaviorální reakce příjemců této komunikace. Masová komunikace může tímto způsobem ovlivnit postoje či chování svých příjemců skrze jejich projekci a percepci toho, jak na tyto sdělení reagují druzí. Tento …více
Abstract:
In 1983, W. P. Davison proposed a hypothesis which emphasizes convinction that one is less influenced by mass communication than others. A consequence of this perceived discrepancy could cause various behavioral reactions of this communication’s recipients. In this way, the mass communication may influence attitudes and behavior of its recipients through their projection and perception of how others …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2007
  • Vedoucí: doc. PhDr. Csaba Szaló, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Politologie / Sociologie