Patrik Just

Master's thesis

Strategická analýza prodeje vozů značky AUDI v ČR

Strategic analysis of AUDI cars sales in the Czech Republic
Abstract:
Strategická analýza prodejů vozů AUDI v ČR seznamuje s používanými strategiemi, metodami a analýzami např. PESTLE, Porterova analýza pěti sil či BCG matice. V praktické části se nachází značka AUDI a její vývoj v České republice za roky 2007, 2012, 2017 a 2022. Popisuje nabízené portfolio produktů, analýzu prodeje v automobilovém TOP3 segmentu, prodejní strategie AUDI v České republice či analýzu konkurence …more
Abstract:
Strategic analysis of Audi cars sales in the Czech Republic introduces the employed strategies, methods, and analyses such as PESTLE, Porter's Five Forces analysis, and the BCG matrix. The practical section provides an overview of Audi and development of Audi in the Czech Republic for the years 2007, 2012, 2017, and 2022. It describes the offered product portfolio, analyzes sales in the automotive …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2024
  • Supervisor: Jiří Dvořáček
  • Reader: Michaela Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91563