Analysis of the Customers' Satisfaction in the Restaurant Planet Sushi – Andrea Vilímová
Andrea Vilímová
Bakalářská práce
Analysis of the Customers' Satisfaction in the Restaurant Planet Sushi
Analysis of the Customers' Satisfaction in the Restaurant Planet Sushi
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je identifikovat aspekty, které je třeba zlepšit, a navrhnout doporučení, která by zvýšila spokojenost zákazníků v restauraci Planet Sushi, která se nachází na Praze 5. Hypotéza byla stanovena a to že, Japonská kuchyně má budoucnost v České republice. Autor výzkumu shromaždil jak primární tak sekundární zdroje dat. Celkem bylo osloveno 98 zákazníků; všichni dotazovaní byli …víceAbstract:
The aim of this bachelor dissertation is identify aspects in need of improvement and suggest recommendation that would enhance customers´ satisfaction in the restaurant Planet Sushi located in Prague 5. A Hypothesis was set and that whether Japanese cuisine has a future in the Czech Republic. The researcher collected both primary and secondary data. A total of 98 customers were addressed; all of them …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11841/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Jan Jiran
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VILÍMOVÁ, Andrea. \textit{Analysis of the Customers' Satisfaction in the Restaurant Planet Sushi}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/l4qww1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Service Quality and Consumer Satisfaction
Kseniia Bobykina -
Evaluation of Service Quality of Aeroflot Russian Airline Based on SERVQUAL Approach
Daria Shemelina