Základní matematické představy u dětí s poruchami autistického spektra – Bc. Veronika Pelánová
Bc. Veronika Pelánová
Diplomová práce
Základní matematické představy u dětí s poruchami autistického spektra
Basic mathematical concepts of children with Autistic spectrum disorders
Anotace:
Anotace: PELÁNOVÁ, V. Základní matematické představy u dětí s poruchami autistického spektra. Diplomová práce, Brno: Masarykova univerzita, 2013. 69 s. Diplomová práce se zabývá rozvojem základních matematických představ dětí s poruchami autistického spektra v souvislosti s vytvořenou publikací. Hlavním výzkumným cílem diplomové práce bylo sumarizovat informace o možnosti budoucího využití vzniklé …víceAbstract:
Abstract: PELÁNOVÁ, V. Basic mathematical concepts of children with Autistic spektrum disorders. Diploma thesis, Brno: Masarykova univerzita, 2013. 69 s. The thesis deals with the development of basic mathematical ideas of children with autism spectrum disorders in relation to the creation of a publication. The main aim of this thesis was to summarize information about the possibility of future use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sbaq3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Využití strukturovaného učení v mateřských školách speciálních
Markéta Táborská -
Didaktické pomůcky a jejich využití v praxi pro žáky s autismem na 1. stupni základní školy
Markéta MAJEROVÁ -
Didaktické pomůcky využívané v oblasti matematiky při edukaci žáků s poruchami autistického spektra
Martina ZABAVSKÁ -
Využití strukturovaného učení u žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Martina Jančíková -
Co víme o Hiv a Aids?
Lenka Musilova -
Globalizace - epidemie AIDS jako sociální problém soudobého světa
Gabriela Barboříková