Blog jako žánr potvrzující dynamický vývoj komunikačních možností současnosti – Bc. Jarmil Vepřek
Bc. Jarmil Vepřek
Master's thesis
Blog jako žánr potvrzující dynamický vývoj komunikačních možností současnosti
Blog as a Genre Confirming Dynamic Evolution of Contemporary Communication Possibilities
Anotácia:
Tato magisterská diplomové práce zachycuje ze stylistického pohledu aktuální vývoj specifické komunikační sféry v rámci internetové publicistiky – blogosféry – a navazuje tak na předchozí bakalářskou práci. Za použití nových výzkumných metod odhaluje nejen specifický vývoj v rámci analyzované komunikační sféry, ale rovněž definuje nový žánr internetové publicistiky – blog.Abstract:
This master thesis grasps, from stylistic point of view, the actual evolution of blogosphere, a specific communicational sphere which forms one part of internet journalistic environment, and continues in previous bachelor work. Using new explorational methods, this work gains data about specific development of analysed communicational sphere and defines blog as a new genre of internet journalism.Kľúčové slová
blogy subjektivita stylu persvaze internetová publicistika komunikace na internetu analýza textů stylotvorné faktory stylistické aspekty výstavby textu blogs subjectivity of style persuasion internet journalism internet communication text analysis style-forming factors stylistic aspects of text composition
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q8jyi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedúci: PhDr. Michal Křístek, M.Phil.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Philology / Czech Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Blogy a stylistické aspekty výstavby textu
Jarmil Vepřek -
Blogy a stylistické aspekty výstavby textu
Jarmil Vepřek -
Možnosti propagace kraje na internetu a na sociálních sítí
Dominika Pipreková -
Polarizace názorů na internetu se zaměřením na sociální média a personalizovaný obsah
Jaroslav Sedlák -
Chování pubescentů na internetu na vybraných základních školách v Ostravě
Adamčík Adamčík -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová