Mgr. Monika Mikulášková

Bakalářská práce

Marketing muzea zaměřený na seniorského návštěvníka

Senior-oriented marketing in museum
Anotace:
Práce se zabývá vztahem mezi muzei a seniory z pohledu marketingu, zejména marketingové komunikace, a formování produktu. Tento vztah je v této práci charakterizován demografickými a psychografickými faktory, marketingovými specifiky cílové skupiny, bariérami a produkty, které může muzeum vytvářet. V rámci demografických faktorů uvádí autorka mimo věku také životní úroveň, pohlaví, bydlení a jsem sem …více
Abstract:
This work deals with the relationship between museums and seniors from the point of view of marketing, especially marketing communication and product shaping. In this thesis the relationship is characterized by demographic and psychographic factors, marketing specifics of the target groups, barriers and products that the museum can create. The author mentions these demographic factors: age, living …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Jan Dolák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta