Bc. Marina Hefnerová

Diplomová práce

Tvorba značky a její postavení v marketingové komunikaci ve vztahu k vnímání zákazníkem

Brand creation and its Position within Marketing Communication in Relation to Consumer’s Perception
Anotace:
Záměrem mé diplomové práce je vytvoření a zavedení vlastní značky. Jelikož je na trhu nabídka těhotenské módy nedostačující, zaměřila jsem se v práci na obor oděvnictví a specializaci na těhotenskou módu. V teoreticko-metodologické části práce je popsán obecný teoretický princip budování značky s identifikováním nejdůležitějších prvků pro uvedení značky na trh. Další část práce, praktická, se zaměřuje …více
Abstract:
The intention of the graduatin theses is creating and introducing of new brand. Because the is lack of offer of fashion for pregnant women, I focused in the thesis on clothing industry specialized on fashion in pregnancy period. In theoretical-metodological part of the thesis there is a description of general principle of brand cration with identification of the most importnat elements of the process …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace