Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE) – Bc. Radim Valchář
Bc. Radim Valchář
Master's thesis
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Proposal development of product portfolio (with using BCG and GE matrix)
Abstract:
Obsahem této diplomové práce je seznámit se s procesy, které vedou k inovaci produktového portfolia. Celá práce je aplikovaná na problematiku trhu telekomunikací. Práce nejprve popisuje historii a vývoj telekomunikací ve světě i v České republice a zaměřuje se na vývoj trhu s bezdrátovými telekomunikačními službami. Hlavním zaměřením práce je rozbor marketingového řízení podniku a tvorba marketingových …moreAbstract:
The content of this thesis is to get acquainted with the processes that lead to the upgrading of the product portfolio. The thesis is applied to the problems of the telecommunications market. In the begining of the thesis describes the history and development of telecommunications in the world and in the Czech Republic and focuses on developing the market for wireless telecommunications services. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/r5o12/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum a tvorba strategické kampaně vybrané podnikatelské jednotky SmetanaQ Café & Bistro
Tereza Kultová -
Marketingový plán vybrané strategické podnikatelské jednotky
Martin ŠRÁMEK -
Posouzení organizačního uspořádání a aktivit nově vzniklé podnikatelské jednotce "Automotive"
Pavla Žáková -
Marketingová strategie strategické podnikatelské jednotky společnosti ABC, s.r.o.
Eliška Kolářová -
Strategická analýza vybrané business unit podniku
Martin Duffek -
Designing Performance Measurement System for Strategic Optimize-Sourcing Function in the Professional Services Firm
Roman Mysin -
Strategický marketing společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o.
Kateřina Vokounová -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová