Preference forem vzdělávání ve vztahu k osobnostním charakteristikám – Mgr. Magda Hájková
Mgr. Magda Hájková
Diplomová práce
Preference forem vzdělávání ve vztahu k osobnostním charakteristikám
Preferred forms of education in relation to personality traits
Anotace:
Diplomová práce se snaží objasnit některé vztahy mezi osobnostními charakteristikami účastníků vzdělávacího kurzu soft-skills a kurzem samotným. Cílem práce je zjistit, zda mají respondenti odlišná očekávání od vzdělávacího kurzu, zda preferují odlišné výukové metody, a to na základě jejich osobnostních charakteristik. Práce zkoumá i vliv mezipohlavních rozdílů a rozdílného studijního zaměření. Dále …víceAbstract:
Diploma thesis aims to clarify the relationship between personality traits of participants of training course (soft-skills) and the course itself. The goal is to find out a) whether respondents have different expectations from the training course, b) whether they prefer different teaching methods, based on their personality traits. The thesis explores the influence of gender differences and differences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gbms3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie