Preference forem vzdělávání ve vztahu k osobnostním charakteristikám – Mgr. Magda Hájková
Mgr. Magda Hájková
Master's thesis
Preference forem vzdělávání ve vztahu k osobnostním charakteristikám
Preferred forms of education in relation to personality traits
Abstract:
Diplomová práce se snaží objasnit některé vztahy mezi osobnostními charakteristikami účastníků vzdělávacího kurzu soft-skills a kurzem samotným. Cílem práce je zjistit, zda mají respondenti odlišná očekávání od vzdělávacího kurzu, zda preferují odlišné výukové metody, a to na základě jejich osobnostních charakteristik. Práce zkoumá i vliv mezipohlavních rozdílů a rozdílného studijního zaměření. Dále …moreAbstract:
Diploma thesis aims to clarify the relationship between personality traits of participants of training course (soft-skills) and the course itself. The goal is to find out a) whether respondents have different expectations from the training course, b) whether they prefer different teaching methods, based on their personality traits. The thesis explores the influence of gender differences and differences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/gbms3/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2010
- Supervisor: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology