Kristýna ČERNÁ
Bachelor's thesis
Vliv okolí podniku na konkrétní podnik
Influence of surroundings on specific company
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je Vliv okolí podniku na konkrétní podnik. Hlavním cílem této práce je provést analýzu podnikatelského prostředí, vyhodnotit dopad jednotlivých prvků prostředí na zvolenou společnost WOODCOTE CZ, a.s. a vytvořit doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti na trhu se stavebními materiály. První část se zabývá teoretickým vymezením podniku, jeho okolí a charakteristikou …moreAbstract:
Theme of this bachelor´s thesis is Influence of surroundings on a specific company. The main intention of the bachelor´s thesis is to execute analysis of business environment, to evaluate impact of particular elements of environment on chosen company WOODCOTE CZ, a.s. and to formulate recommendation for increase of competitiveness on the market of building materials. The first part deals with theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Petra Taušl Procházková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERNÁ, Kristýna. Vliv okolí podniku na konkrétní podnik. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Charakteristika a analýza okolí vybraného podniku
Bára Halounková -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Ondřej Strašil